Известие

Collapse
No announcement yet.

катализатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Pinky
    това не беше ли само за коли под 100 конски сили?
    беше преди време. сега не знам как е, но на мен ми дадоха въпреки, че е над 100 коня колата
    За това сигурен ли си? Я обясни малко по-подробно.
    ми не знам в другите градове къде се прави процедурата....
    в Русе е в катедрата на Русенски Университе по ДВГ. Там с едни неща дето ги мушкат в аспуха гледат дали имаш катализатори. Дават ти една бележка с която като отидеш в даначното да си пускаш даначна делкарация тая бележка я прилагат и плащаш 50% по малко данък....това се прави еднократно и си важи за напред. няма нужда всяка година да го правиш. какво правят повечето- отиват вземат си бележка отиват в даначното и после избохват катализатора... ем са газари, че вървят повече, ем плащат по малко данак ... това е ...
    върви в данъчното и питай в кой е оторизиран сервиз техен и правят процедурата.

    между другото от 1 юли има промяна в тоя закон ... тря да се види какъв е новия текст на закона ....
    ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Pinky
      това не беше ли само за коли под 100 конски сили?
      А как да докажа че 5-6 от моите са умрели?
      146 1.6 Boxer '96

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nikola_n
        Първоначално публикувано от Pinky
        това не беше ли само за коли под 100 конски сили?
        А как да докажа че 5-6 от моите са умрели?
        ама какво да доказваш ?
        моя мотор е същия като твоя ... отидох, замериха нещо си .... и си тръгнах ... нито са ме питали нещо нито нищо ...
        не знам сега какво е положението ...
        ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

        Comment


        • #19
          Едно не ми стана яско, как като е изгорял (свършиш) катализатора ти отчете положителни стойност и че чак ти намиха дантъка, малко нещо да не би да има някаква грешка
          Alfa 145 1.6 BOXER

          Comment


          • #20
            Абе едно нещо се чудя Хората вече се чудят как да си сложат катализатори, че положението наистина ще стане напечено, а вие се чудите как да ги махнете и се параноясвате, че били запушени, изгорели, колите ви не вървяли заради тях и не знам си какво. Не е задалжително една кола като е на 150 000 примерно, да и е запушен. Наистина си ги проверете и хубаво си помислете преди да махате.
            ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
            sigpic
            ROVER 200 RF 2.0TDI

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Nasko_77
              Абе едно нещо се чудя Хората вече се чудят как да си сложат катализатори, че положението наистина ще стане напечено, а вие се чудите как да ги махнете и се параноясвате, че били запушени, изгорели, колите ви не вървяли заради тях и не знам си какво. Не е задалжително една кола като е на 150 000 примерно, да и е запушен. Наистина си ги проверете и хубаво си помислете преди да махате.
              НЕ че имам намерение да го махам, но като гледам още двутактовите машини се движат, а ти за катализаторите казваш че било напечено . Нали се сещаш колко коли нямат катализатори, макар че може да ги задължат да си сложан.

              ПС: Как се проверява дали е запушен катализатора?
              146 1.6 Boxer '96

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nikola_n
                ПС: Как се проверява дали е запушен катализатора?
                Ми като го махнеш и ще видиш
                Отиваш някъде на канал и... става и на крик де, ако имаш хидравличен аз моите в повечето случаи така ги махам...
                Alfa Romeo 155 1.8TS
                Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                Comment


                • #23
                  [quote=ALFA CORSE]
                  Първоначално публикувано от "nikola_n":f11hzkav
                  ПС: Как се проверява дали е запушен катализатора?
                  Ми като го махнеш и ще видиш
                  Отиваш някъде на канал и... става и на крик де, ако имаш хидравличен аз моите в повечето случаи така ги махам...[/quote:f11hzkav]

                  Казаха ми че вътре имало малки дупчици и те се запушвали, това се виждало като се свали. Така ли е?
                  146 1.6 Boxer '96

                  Comment


                  • #24
                    [quote=nikola_n][quote="ALFA CORSE":eysjfu8z][quote="nikola_n":eysjfu8z]ПС: Как се проверява дали е запушен катализатора?[/quote]
                    Ми като го махнеш и ще видиш
                    Отиваш някъде на канал и... става и на крик де, ако имаш хидравличен аз моите в повечето случаи така ги махам...[/quote:eysjfu8z]

                    Казаха ми че вътре имало малки дупчици и те се запушвали, това се виждало като се свали. Така ли е?[/quote:eysjfu8z]
                    така е, и мирише гадно колата, на развалени яица или нещо подобно
                    [url="http://www.snimka.bg/album.php?album_id=135110&photo=2"]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=135110&photo=2[/url]
                    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                    Comment


                    • #25
                      Данъка ти го намаляват, ако колата е до 74 кW (100.64 к.с.)

                      http://nraapp01.nra.bg/calc_DD/calc_DD.jsp?calc=2
                      Alfa Romeo 146 ti

                      Comment


                      • #26
                        [quote=vamfan][quote=nikola_n][quote="ALFA CORSE":3rv8upet][quote="nikola_n":3rv8upet]ПС: Как се проверява дали е запушен катализатора?[/quote]
                        Ми като го махнеш и ще видиш
                        Отиваш някъде на канал и... става и на крик де, ако имаш хидравличен аз моите в повечето случаи така ги махам...[/quote]

                        Казаха ми че вътре имало малки дупчици и те се запушвали, това се виждало като се свали. Така ли е?[/quote:3rv8upet]
                        така е, и мирише гадно колата, на развалени яица или нещо подобно
                        [url="http://www.snimka.bg/album.php?album_id=135110&photo=2"]http://www.snimka.bg/album.php?album_id=135110&photo=2[/url][/quote:3rv8upet]

                        ще го разгледам
                        146 1.6 Boxer '96

                        Comment


                        • #27
                          Значи днес си смених катализатора в М комплект на сливница. 145лв катализатора 30лв труд. Купиха ми стария за 40лв и сметката е 135лв.
                          Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

                          Comment


                          • #28
                            Така и така става дума за катализатори .. за ауспуси та не мога да се сетя по-подходящо място да задам въпросчета .. :

                            - ходих на един сервиз наскоро и ми казаха, че вероятно имам запушено гърне и това е една от вероятните причини колата да не се стряска като се натиска педала на газта, както ми се иска на мен - и верно си е така .. когато се подава плавно газ .. и си поставиш ръката на ауспуха .. усеща се ,че с увеличаване на оборотите газовете не се покачват плавно като тях .. а по някое време просто адски отслабват .. казаха ми да проверя това като сваля гърнетата .. бе всичко след катализатора и я подкарам за малко така .. да видя .. ако дърпа повече значи трябвало да сменя гърнета

                            - може ли вместо две гърнета да сложиш само едно .. това верно ли ше покачи с некви си мизерни стойности мощността на колата или даже само една права тръба .. без никви гърнета?!
                            - какво точно прави РЕМУСА ??? Освен че се чува от далече ,че се приближава нещо си ...?!??!
                            145 ,1.6 TS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Devoted
                              Така и така става дума за катализатори .. за ауспуси та не мога да се сетя по-подходящо място да задам въпросчета .. :

                              - ходих на един сервиз наскоро и ми казаха, че вероятно имам запушено гърне и това е една от вероятните причини колата да не се стряска като се натиска педала на газта, както ми се иска на мен - и верно си е така .. когато се подава плавно газ .. и си поставиш ръката на ауспуха .. усеща се ,че с увеличаване на оборотите газовете не се покачват плавно като тях .. а по някое време просто адски отслабват .. казаха ми да проверя това като сваля гърнетата .. бе всичко след катализатора и я подкарам за малко така .. да видя .. ако дърпа повече значи трябвало да сменя гърнета

                              - може ли вместо две гърнета да сложиш само едно .. това верно ли ше покачи с некви си мизерни стойности мощността на колата или даже само една права тръба .. без никви гърнета?!
                              - какво точно прави РЕМУСА ??? Освен че се чува от далече ,че се приближава нещо си ...?!??!
                              много ясно че като свалиш гърнетата ще върви повече. ми свалйяи ги от колекторите и си я караи така, 100% всички ще те заглеждат и ще се питат кои е тоя луд ?
                              НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                              Comment


                              • #30
                                Е те това ми каза майстора ... ебати и майстора ... ама гърнетата са на Supersprint ... а ако река да ги заменя .. май че ше ми свалят кожицата от гърба и пак нема мога си ги позволя ...

                                Но така и не ми стана ясно .. качва или не по някакъв начин Ремуса коне или само си гърми и дразни!?
                                145 ,1.6 TS

                                Comment

                                Working...
                                X